La aministrazion comunâl di Muçane e a dât un judizi negatîf sul progjet preliminâr de TAV, la linie alte velocitât/alte capacitât che e passarès ta la frazion dai Cjasâi Franceschinis.
Chest orientament al è stât metût neri su blanc in consei comunâl martars di sere, a traviers la aprovazion di un ordin dal dì indulà che si lamente principalmentri la mancjance tal progjet preliminâr di une documentazion coscj/beneficiis e di un studi di impat ambientâl, incjariant il sindic Vittorino Gallo di fâsi puartevôs di chescj problemis.
La minorance, ven a stâi i rapresentants dai grups consiliârs dal Pdl (Elvis Zamparo), Leghe (Paolo Milan) e Vivere Insieme Muzzana (Diego Franceschinis, Dino Del Ponte, Gabriele Tomba), a si son astignûts.
Par lei l'articul dal Messaggero chi a vês il link.
L'amministrazione comunale di Muzzana ha espresso un giudizio negativo sul progetto preliminare della TAV, la linea ad alta velocità/alta capacità.
Il consiglio comunale ha infatti approvato un ordine del giorno in cui si lamenta principalmente la mancanza, nel progetto preliminare, del rapporto costi/benefici e della valutazione di impatto ambientale.
Andate a leggere l'articolo uscito ieri sul Messaggero Veneto.
La minoranza
Nessun commento:
Posta un commento