Senti che bel vento...... si cambia!

Senti che bel vento...... si cambia!

18/01/11

L'aghe a no si vent


E je rivade pôcs dîs fa la notizie che a si votarà il referendum sule aghe publiche, cun la sodisfazion di LABORATORI MUZANE, cal si ere impegnât tal mes di mai dal 2010 a tirâ sù lis firmis in paîs par contribuî a rindi concrete cheste propueste.
Di fat al è in gracie al lavôr dal nestri grup, a traviers dai doi rapresentants in consei comunâl, se ancje tal nestri comun a si è podût puartâ indenant cheste campagne. Par racuei lis firmis a coventave vê un autenticadôr cal veve par fuarce di jessi une cjarie istituzionâl.
O vin cjapât a cûr dal prim moment dutis lis iniziativis sule difese di un ben primari come le aghe che par nestri cont al a di restâ sot il control des istituzions publichis.
Il teme de aghe al a, za di un toc, cuistât une vore di impuartance sociâl, deventant ancje in Italie une des cuestions plui discutudis rivuart ai dirits dai citadins.
Il risultât positîf de nestre mozion presentade in consei comunâl al met in mostre il nestri impegn, contin par chest su di un grant sostegn di bande di ducj i citadins cuant che al sarà il moment de votazion referendarie.
La prime rispueste dai citadins muzanês, in fase di racuelte firmis, e je stade significative. A son stadis tiradis sù cirche 100 firmis che an contribuît a cheste grande batae pai dirits.
La seconde grande risueste a si podarà dâle doprant chest imprest che, tant che citadins, o vin a disposizion par cjapâ decisions impuartantis sul nestri futûr, par chest invidin ducj a restâ informâts e pronts al vôt referendari.

Laboratori Muzane


E' arrivata nei giorni scorsi la notizia di rilevanza nazionale che si voterà il referendum sull'acqua, cosa gradita a Laboratorio Muzzana che si era impegnato a raccogliere le firme necessarie per rendere concreta la proposta.

Infatti è grazie al lavoro del nostro gruppo LABORATORIO MUZZANA, tramite i suoi due rappresentanti in consiglio comunale, se anche nel nostro comune si è potuto perseguire questa campagna. La raccolta infatti, necessita di un' autenticatore delle firme, rappresentato solo ed esclusivamente da una carica istituzionale,

Abbiamo preso a cuore sin da subito tutte le iniziative che riguardavano la difesa di un bene primario come l'acqua che a nostro avviso deve rimanere controllato dalle pubbliche istituzioni tramite gli organismi preposti a questo tipo di gestioni. L'argomento assume una rilevanza sociale notevole, già da tempo è motivo di discussioni e lotte in molti paesi poveri del mondo, è diventato pari alle questioni più importanti di questo periodo anche in Italia e nel mondo cosiddetto "occidentale" sul fronte dei diritti dei cittadini.

L'esito positivo della mozione presentata in consiglio comunale valorizza il nostro impegno sul tema, contiamo per questo nel sostegno da parte di tutti per un risultato soddisfacente della votazione referendaria.

La prima risposta dei cittadini muzzanesi per la raccolta firme è stata importante, infatti sono state raccolte una discreta quantità di firme, quasi un centinaio, che hanno contribuito a far si che in maniera democratica si rimetta in discussione la legge che di fatto privatizza la gestione delle acque. La seconda risposta si può dare utilizzando questo strumento che, come cittadini, abbiamo a disposizione per prendere delle decisioni sul nostro futuro, pertanto invitiamo tutti coloro che hanno partecipato alle firme a rimanere informati e pronti per portare molte persone al voto del referendum.

Nessun commento: