Senti che bel vento...... si cambia!

Senti che bel vento...... si cambia!

16/03/11

2 sì pe aghe publiche

Dopo la incredibil partecipazion popolâr dal an passât (passe un milion di firmis in dute Italie) par domandâ il referendum cuintri de privatizazion de gjestion de aghe e dopo la decision de Cort Costituzionâl di lâ al referendum, e je scomençade la campagne referendarie "2 sì per l'acqua bene comune".
Ancje in Friûl al è nassût un comitât referendari e ancje Laboratori Muzane, tant che l'an passât, al a scomençât a mobilitâsi par difindi chest dirit inalienabil dai atacs dal guvier Berlusconi (cul bonstâ de Leghe, che si jemple la bocje di federalisim e di "autogoverno del territorio" e intant e vote pe privatizazion de aghe).

Sabide 19 di març Laboratori Muzane al sarà in place Sbaiz a Muçane dalis 9 alis 12e30 cuntun bancut dulà che si podarà cjatâ materiâl informatîf e dâ il propri sostegn ae campagne referendarie cuntune piçule donazion, vierte ancje alis associazions.

Par vê plui informazions consulte il blog dal comitât referendari fracant achì.



Dopo l'incredibile partecipazione popolare dell'anno scorso (oltre un milione di firme in tutta Italia) per chiedere il referendum contro la privatizzazione della gestione dell'acqua e dopo la decisione della Consulta di andare al referendum, è cominciata la campagna referendaria "2 sì per l'acqua bene comune". Anche in Friuli è nato un comitato referendario e anche Laboratorio Muzzana, come l'anno scorso, ha cominciato a mobilitarsi per la difese di questo diritto inalienabile dagli attacchi del governo Berlusconi (col benestare dei leghisti, che si riempiono la bocca di "federalismo" e di "autogoverno del territorio" e intanto votano per la privatizzazione dell'acqua).

Sabato 16 marzo Laboratorio Muzzana sarà in piazza Sbaiz a Muzzana dalle 9 alle 12e30 con un banchetto dove sarà possibile trovare materiale informativo e dare il proprio sostegno alla campagna referendaria con una piccola donazione.

Per maggiori informazioni sull'argomento vai sul blog del comitato referendario cliccando qui.

Nessun commento: